Friday, April 19, 2013

SET AL-FURQAN


Assalamualaikum & Salam Petang...

2 minggu lepas ummi ada belikan set Al-Furqan buat anak2 melalui laman ini.
kiddie funtime
https://www.facebook.com/KiddieFuntime
Actually adalah hadiah dari Tok. Tok yang beria mnta ummi belikan hadiah buat anak2 sempena Birthday bulan Mac lalu.. Puas ummi fikirkan, akhirnya ummi decide beli sesuatu yang boleh mana hadiahnya untuk Tok juga dikembali.

Alhamdulillah...reaksi positif dari anak2.. Mereka suka sangat. Terutama Sajidah yang saban hari akan membuat Buku Aktiviti Al-Furqan tu.. Lagu-lagu dalam Al-Furqan juga sangat menarik minat anak2. Dah 2 minggu ni, nampak ada perkembangan yang sangat positif! Ain & Nurin dah semakin lancar membaca tulisan bersambung Hijaiyah.. Syukur!

Untuk pengetahuan sahabat-sahabat juga inilah juga medium yang telah digunakan oleh ummi Darwisy & Darwisya  mengenali Huruf Hijaiyah.. Mudah-mudahan Allah memberi keberkatan dalam usaha untuk mendidik anak2 menjadi seorang yang celik Jawi / Al-Quran.. Ameen.

Ummi kongsikan emel yang diterima oleh Puan Lina - ummi adik Darwisy & Darwisya.

Promosi Set Permulaan Mengajar Huruf Hijaiyah
Beli Set Al Furqan dan PERCUMA Colourful Puzzle
Set yang mengandungi VCD Al Furqan dengan Animasi huruf-huruf hijaiyah yang dilagukan oleh suara kanak-kanak. Boleh dipasangkan di TV untuk dipertontonkan pada anak-anak kita yang belum mengenal huruf. Huruf yang diperkenalkan adalah yang bertanda. Huruf di TV yang mereka lihat beserta beberapa gambar, akan diulang di buku Al Furqan dan juga di Flashcard Al Furqan dalam set ini.
VCD Al Furqan ini adalah beserta dengan Buku Mewarna Huruf Hijaiyah dengan gambar gambar dari VCD yang diulang di buku ini untuk aktiviti bersama dengan anak.
Didalam Set Buku Al Furqan pula, ada satu lagi VCD Panduan Mengajar untuk ibubapa menyebut sebutan huruf-huruf dengan betul dengan bantuan Ustaz sebelum memulakan mengajarnya kepada anak anda.
**Terhad Selagi Stok Masih Ada
Set Al Furqan ini mengandungi 4 produk iaitu:
1) VCD Al-Furqan
2) Muqaddam Al-Furqan
3) Flashcard Al-Furqan
4) Set Buku Al-Furqan
Untuk produk 
bantuan belajar
yang lain
Jika berminat, sila buat pembayaran ke Maybank 562133001200 atau CIMB Bank 12570000410050 atas nama Mazlina Karim. Penghantaran produk adalah dengan menggunakan poslaju dan cajnya adalah RM9.00 sahaja (Semenanjung Malaysia) tidak kira berapa kuantiti atau berat produk yang dibeli . Untuk penghantaran ke Sabah dan Sarawak RM15.00. Sila emelkan bukti pembayaran ke ipnevent@gmail.com beserta butir-butir dibawah:
1. Nama
2. Alamat
3. Nombor Telefon
4. Produk yg dibayar



No comments:

Post a Comment