Friday, April 19, 2013

DEADLY MIST


Dengan Nama Allah Yang Maha Penyayang...

Alhamdulillah semakin banyak pembongkaran yang bakal dilakukan.. Semoga bermanfaat. Waktu rehat tadi berjalan di JJ Tmn U dengan adik kesayangan.. Cik Qah.. terjumpalah buku ni..
Terbitan PTS Islamika Sdn Bhd
Just nak share apa yang bakal berlaku hujung bulan ini juga... Pengarangnya akan berada di Malaysia.. untuk ini:

Ingin berada disitu untuk Ilmu itu juga.. Harapnya kesampaian & diizinkan.. Sedikit sinopsis buku yang dikongsikan di http://pts.com.my/buku/deadly-mist/ :

Kejahatan kerajaan Amerika Syarikat bukan lagi rahsia. Umat Islam di Iraq, Afghanistan, dan di Palestin dibantai. Sejak pembentukan negara Amerika, mereka melaksanakan program kawalan populasi penduduk dunia. Akibatnya, warganegaranya sendiri pun menjadi korban bahan ujian biologi dan kimia. Semua untuk satu alasan, keamanan nasional.
Pada Perang Dunia Kedua, secara rahsia, kerajaan Amerika berkolaborasi dengan Hitler, merancang bagi mencipta Pemerintahan Dunia Baru (New World Order), dengan mencipta senjata kimia dan biologi pemusnah massal.
Buku ini membongkar secara sistematik, sisi lain kejahatan kerajaan Amerika Syarikat yang membahayakan nyawa manusia seperti penghasilan zat-zat biologi dan kimia, sebagai contoh monosodium glutamate (MSG), aspartame (gula buatan) dan lain-lain. Bahkan penyakit selsema burung, SARS, AIDS dan penyakit-penyakit membawa maut lain adalah juga hasil ciptaan kerajaan Amerika Syarikat.

Pastinya buku ini termasuk dalam wishlist ummi bulan ini.. Moga dimudahkan..ameen! =)





No comments:

Post a Comment